Romantika Cafe




Geçen pazar annemin doğum günü sebebiyle kahvaltı için maaile Fenerbahçe sahilindeki Romantika Kafe'ye gittik. Fenerbahçe, yıllar önce uğrak mekanlarımızdan biri olmasına rağmen şimdi tekrardan yeni bir soluk oldu bizim için. 

(Kahvaltıları serpme sunumunda, açık büfeleri mevcut değil. Fiyatlar ise gayet makul)


Aslında bir hafta önce de en yakın arkadaşımla buradaydım lakin o zaman detaylı gezememiştim. Bu sefer vaktimiz bol olduğundan pek oturmadım. Gidip görmeyenler için kısa bir betimleme yapayım:

 Fenerbahçe Parkı'na paralel olan bu nezih mekan kış ve yaz bahçesi olmak üzere iki kısım. Kış bahçesi favorim. Bahçe diyorum çünkü kapalı restaurant bölümü sanki yeşillikli bir bahçenin etrafı duvarlarla ve çatıyla kaplanmış gibi. Sözün kısası restaurantın içi yemyeşil.


(Benim tabirimle kış bahçesi. Burayı snapchatte çekip kaydetmeyi unuttuğum için arşivimde fotoğrafı yoktu. Fotoğraf "romantikacafe" instagram hesabından alıntı)


Yaz bahçesinde piyano eşliğinde kahvaltımızı beklerken birden "Happy Birthday to You" melodisiyle karşılaştık. Babam rica etmiş, piyanist normalde istek parça kabul etmemesine rağmen kırmamıştı. O anı ölümsüzleştirdim tabii ama sizinle en sevdiğim parçalardan biri olan "Yesterday"den kısa bir kesit paylaşıp, görüşmek üzere diyeyim..




Popüler Yayınlar